Бикини диета за лятото

Публикувано на 03. Jul, 2009 от в Диети, За жените

бикини

Това е подходяща лятна диета за всички, на които предстои плаж.

С тази бикини диета може да се отслабне с поне 4 килограми за 3 седмици. Ежедневно се приемат около 1000 калории, а менюто е балансирано и разнообразно.

Препоръчително е по време на диетата да изпивате по 6 чаши вода на ден с няколко капки лимонов сок в нея. Вместо кафе пък, пийте зелен чай, съветва actualno.com. На ден е допустима и една чаша вино.

По вкус и усещане всеки ден трябва да избирате един от вариантите за закуска, обед, следобедна закуска и вечеря.

Ето и самото дневно меню:

Закуска:
1. Плодова салата, подправена с няколко лъжици кисело мляко;
2. Овесени трици, чаша мляко и круша;
3. Едно яйце и сандвич с ръжен хляб;
4. Половин чаша сок от грейпфрут, домат, 2 супени лъжици царевица, 3 филии ръжен хляб с масло и 2 чаени лъжици конфитюр.

Обяд:
1. 200 грама пилешко месо, салата (домати, зеле, чушка и краставица) и един портокал;
2. 150 грама риба, салата, подправена с лимон, и 175 грама варени картофи;
3. 2 филии пълнозърнест хляб, салата от краставици, 75 грама риба, лимонов сок и 2 сливи;
4. 2 сандвича със салата, 50 грама пилешко или говеждо месо и една синя слива;
5. Парче диня, яйце, салата от фасул, 3 пресни картофа и един банан.

Следобедна закуска:
1. Парче диня, 2 оризови хлебчета с малко масло или мас и 2 чаени лъжички конфитюр;
2. 50 грама кашкавал, 2 филии пълнозърнест хляб, домати с лук и една ябълка;
3. Порция зелена салата, половин портокал и средноголям резен кашкавал;
4. Чаша кисело мляко, филия хляб и 25 грама нискомаслен кашкавал.

Вечеря:
1. 75 грама печено месо, 75 грама картофи, фасул, домати и зеле;
2. Половин грейпфрут, 250 грама риба, подправена с лимон, зелена салата, фасул, 1 супена лъжица задушени моркови;
3. Парче диня, 250 грама пилешко месо, зелена салата с гъби и един портокал;
4. Паста с половин авокадо, 75 грама риба, подправена с лимон, салата от краставици и домати;
5. 150 грама пилешко месо с две супени лъжици кисело мляко, фасул, домати и банан;
6. 100 грама черен дроб, червено зеле, тиквички, супена лъжица зелен грах, домати и филия хляб.

Zdraven.bg поздравява всички със специална колекция с български песни за лятото:

Снимка: Матю Боудън


Етикети: , , , , , ,

Този сайт използва „бисквитки“ от Google за предоставяне на услугите в него, за персонализиране на рекламите и за анализ на трафика. Информацията за ползването му от ваша страна се споделя с Google. С използването на този сайт вие се съгласявате с употребата на „бисквитки“.