Диетата на Холи Бери

Представяме здравословната диета на Холи Бери, страдаща от диабет, с която актрисата поддържа своята форма.

Американската актриса Холи Бери беше избрана за Най-сексапилната жена за 2008 година. Чернокожата звезда от филмите Х-Мен и Жената-котка страда няколко години от диабет тип 2 и трябва изключително внимателно да подбира храни за фигурата и здравето си.

Заради своя диабет носителката на Оскар за ролята си в Балът на чудовищата от години промени своите диета и режим, за да задържи своята форма. Холи не яде пържено и захар, освен плодовата, избягва също въглехидратите.

Родената на 14 август 1966 г. в Кливланд, Охайо, актриса споделя, че е привърженик Fat Flush Plan (Диета изпълнена с мазнини) – богата на мазнини диета с ниско съдържание на вълглехидрати и захар.

Диетата набляга на храни с високо съдържание на протеини като месото (Холи Бери предпочита пилешко), богати на омега-3 храни (като тлъстите риби), много плодове и зеленчуци и се основава на твърдението, че този режим засилва метаболизма с до 25%.

Привържениците на диетата трябва да се хранят средно на три часа през деня, за да поддържат нивото на метаболизъм висок, което принуждава организма да топи голямо количество мазнини, особено от места  и трудни за упражнения части на тялото като бедра и ханш.

Абсолютно са забранени храни, съдържащи пшеница и мая, както и алкохол и кафе.
Холи Бери
Диетата се провежда на три фази.

През първата, която трае две седмици, се поема храна до 5000 килоджаула храна и в нея се засилва метаболизма за добиване на хубава форма.

Холи Бери следва тази част от диетата, когато се нуждае бързо да свали някой килограм заради предстоящо събитие (като Оскарите) и е сваляла до 4.5 кг за 14 дни.

По време на тази фаза допълнително се препоръчва прибавянето на подправки като джинджифил и лют червен пипер към храната и пиенето на сок от боровинки и други плодове с ниско съдържание на естествена захар, разреден с вода. Така се засилва метаболизма и помага за борба с целулита. Не се ядат картови, хляб, зърнени храни.

Във втората фаза се поемат храни с по 6300 килоджаула на ден като се добавят две “приятелски” въглехидратни храни като кафяв ориз и пълнозърнест хляб.

В третата фаза се допускат още няколко храни повече като килоджаули на ден и въглехидрати, но се комбинира и със спорт или йога.

Ето ежедневно меню на Холи Бери, с което тя поддържа фигурата си:

Закуска:
Вегетариански омлет – две разбити яйца, спанак, зелени чушки, пресен лук и магданоз
или
плодове (ягоди, малини, къпини, праскови) с разреден сок от боровинки

Обяд:
Пълнен домат с риба тон и целина
или
Салата със сьомга

Следобедна закуска:
Чаша разреден с вода сок от боровинки
или
грейпфрут

Вечеря:
Агнешка пържола на грил с горчица, леко запечено зеле и печена тиква
или
Печено пиле с лимон и лук и омешан карфиол с лук и чушка.

Автор: Маргарита, Zdraven.bg
Източник: womansday.com.au
Снимки: Холи Бери: Urbanworld Film Festival; сьомга: Hajime Nakano

Zdraven.bg поздравява всички с хита на Limp Bizkit Behind Blue Eyes, в чието видео участва Холи Бери:


Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*