Индийска диета за здраве




Представяме полезна индийска диета, основана на консумирането на нискокалорични храни като плодове и зеленчуци, соя и др.

Тази индийска диета не дава хранителен план по часове и дни, а полезен списък с продуктите, които могат да се консумират всеки ден.

Индийската диета е вегетарианска, но допуска млечните продукти. Докато я следвате, изключете от менюто си хлебните изделия и белия ориз.

Всеки ден можете да ядете следните продукти:
1. 2-3 плода (сурови или сушени);
2. Сурови зеленчуци, подправени със сос от натурално кисело мляко, нискомаслена извара, морски водорасли и соя;
3. Варени зеленчуци (или на пара) – два пъти на ден;
4. Необработени овесени ядки;
5. Млечни продукти – три пъти на ден;
6. Ядки и семки.

Ето и примерно меню, което предлага actualno.com:

Закуска:
прясноизстискан плодов сок, чай без захар (може с чай с лимон), овесена каша в нискомаслено прясно мляко;

Обяд:
1. Салата от краставици, ориз и варени моркови;
2. Ястие с бобови храни и зеленчуци;
3. Нискокалорична извара и салата от пресни плодове.

Вечеря:
1. Салата от домати, запечени гъби и зеленчуци, филия хляб;
2. Бъркани яйца (2 бр.), спанак и филия ръжен хляб;
3. Соево месо, зеленчуци, кисело мляко и компот от ябълки.

Снимка: sxc.hu

Не забравяйте, че не можете да очаквате чудеса, ако не сте физически активни! Спортът е здраве и настроение!

Zdraven.bg поздравява всички със специална селекция с песни, в чийто видеоклипове се спортува: