Полезни храни, които подобряват паметта


Ето храни, които подобряват паметта. Не забравяйте да ги включите в менюто си!

Учените съставиха списък с най-полезните храни, които подобряват паметта и влияят положително за функционирането на мозъка.

Мляко:
Консумацията на мляко и млечни продукти има изключително положително въздействие върху работата на мозъка, твърдят американски учени, цитирани от агенция, цитирани от агенция БГНЕС. Съдържащите се витамин D, протеини, магнезий и калций имат положително въздействие за намаляването на наднорменото тегло и риска от диабет.

Мед:
Мед

Медът помага да се усвоява и запаметява информация и в същото време намалява тревожността и безпокойството у хората.

Ябълки, нар, черен дроб и черен хляб:
Ябълки
Изключително полезно е и желязото, съдържащо се в ябълки, нар, черен хляб и черния дроб.

Сирене и риба:
Сирене
Сиренето, морските дарове и рибата подобряват паметта и обмяната на веществата.

Джинджифил:
джинджифил

Джинджифилът стимулира кръвообращението, дори и в най-малките кръвоносни съдове на човешкия мозък.

Баровинки:боровинки
Zdraven.bg добавя към полезния списък и боровинките. Само 200 грама боровинки са достатъчни за увеличаване на концентрацията през деня с 20%. Редовната консумация на този плод може да даде допълнителна енергия на част от мозъка, свързана с паметта.

Снимки: sxc.hu; кисело мляко: Zdraven.bg