„Брей!“ – избери българското

Брей

„Брей!“ – нова марка от български производители представи Кауфланд България.

Германският гигант Кауфланд представи за веригата си хипермаркети в България първата си национална собствена марка „Брей!“.

Началото е с 61 продукта в 4 категории – млечни продукти, месни продукти, основни храни и напитки и тестени изделия. Те идват от 20 български производители от 15 региона в страната, предаде Велин Манов за Zdraven.bg.

Асортиментът включва 8 млечни продукта от село Замфирово, област Монтана и регионите на София, Сливен и Хасково. Те са само с български суровини, а киселите млека са съобразени с БДС. В категорията присъстват яйца от свободни кокошки и боза с българска пшеница, без консерванти и подсладители.

15-те месни продукта са произведени в регионите на Варна, Велико Търново, Горна Оряховица, Добрич, Пазарджик и Пловдив. Те притежават стандарт „Стара планина“. А Горнооряховският суджук, филе „Елена“ и Панагюрската луканка са със защитено географско наименование.

Основната категория се състои от 37 продукта, между които 5 вида едромляна лютеница, направени от пипер и патладжан, отглеждани на родна почва. Присъстват 11 вида домашни сладка, направени с български плодове от региона на Пловдив. Предлагат се и 6 вида мед, 3 вида вино със сортове грозде от Тракийската низина, слънчогледова тахан халва, локум, деликатесни салати и точени кори. Има и селски хляб от Добруджа, направен с българско брашно.

С цел максимална прозрачност и информиран избор на клиента, информацията за всеки продукт е включена в етикета му – произход на производителя и описание на използваните суровини.

Компанията разработва първата си национална собствена линия в рамките на две години. Основен фактор при крайния избор на производителите е възможността да предлагат сертифицирана продукция в нужните обеми. Окончателната селекция е осъществена чрез прозрачен конкурс при ясно зададени критерии за качество и мащаб на производството. Търговската верига изисква от производителите международно признати сертификати за качество и работа със собствени марки, а за прясното месо и колбаси – допълнителен независим външен одит. Новите продукти ще се тестват в българска акредитирана лаборатория най-малко 4 пъти годишно, а месните продукти – 8 пъти.

През първата седмица, откакто е на пазара от 15 юни 2020 г., марката се радва на потребителски интерес. Продадени са 94 хиляди кофички, 25 000 бурканчета лютеница, 20 000 бурканчета домашни сладка и 12 000 броя Горнооряховски суджук и сух шпек.

„В „Брей!“ вложихме целия си 15-годишен опит до момента и желанието да работим с още по-голям фокус върху родното, както винаги рамо до рамо с българските производители. Всеки продукт в асортимента е символ на традиционния български вкус, който всички ние като български потребители търсим“, сподели Иван Чернев, изпълнителен директор на Кауфланд България ЕООД.

До края на 2020 година Кауфланд България планира да увеличи двойно асортимента на „Брей!“.

Снимка от представянето на марката „Брей!“ пред медии: Велин Манов