Късна закуска за стройно тяло


Късна закуска помага за по-лесно отслабване, съветват американски специалисти.

Диетолозите смятат, че похапването между основните хранения е най-добрият начин да се избегне преяждане и последствието от натрупването на излишни килограми.

Последните изследвания, публикувани от Американската асоциация на учените са доказали, че времето на закуската е основно за стройно тяло, а не само количеството погълната храна.

В експеримент, проведен в САЩ, взели участие 123 жени с наднормено тегло. Те били разделени в две групи, на които била назначена специална диета в продължение на 12 месеца. Физическата активност и в двете групи била еднаква, но разликата се криела във времето, в което се хранели участничките.

Жените, които ядели за първи път към 11:30 или 12 ч. загубили много повече килограми от дамите, които закусвали след ставане между 9:30 часа и 10:30 часа.

Енергийна стойност на една закуска трябва да бъде не повече от 200 калории. Най-зареждащата закуска съдържа продукти като сирене, кисело мляко, зелен чай с мента, плодове и зеленчуци и особено банани, които намаляват апетита за по-дълго време, отбелязва агенция БГНЕС.

Не забравяйте, че не можете да очаквате чудеса, ако не сте физически активни! Спортът е здраве и настроение! Затова Zdraven.bg поздравява всички със специална селекция с песни, в чийто видеоклипове се спортува:

Снимка: sxc.hu