Най-гледаните онлайн филми на Netflix на всички времена

Netflix

Кои са най-гледаните онлайн оригинални филми на Netflix?

Представяме най-гледаните онлайн оригинални филми, които са произведени за най-популярната стрийминг платформа в света Netflix, която има над 300 милиона абонати в цял свят към края на декември 2024 г. (Ако обичате сериали, може да видите кои са най-гледаните на Netflix ТУК.)

Ето Топ 30 най-гледани филми на Netflix по критерий брой гледания, което включва брой гледания през първите 91 дни от премиерата към дата 13 април 2025 г., брой гледанията в периода от началото на 2023-та до края на 2024-та, а за заглавията с премиера преди 2023-та са използвани и преизчислени данни с броя гледани часове общо за първите 4 седмици от премиерата. Всяко от заглавията е гледано над 120 милиона пъти и ако беше прожектирано на голям екран, щеше да донесе милиарди приходи от продажба на билети в кината:

1. Red Notice („Червена бюлетина“): поне 347.8 милиона гледания

Премиера онлайн: 12 ноември 2021 г.
Бюджет: 200 милиона долара

Преди онлайн премиерата на екшън комедията с Дуейн Джонсън-Скалата, Райън Рейнолдс и Гал Гадот в платформата е на 12 ноември 2021 г., от 5 ноември е прожектирана в избрани киносалони в САЩ и е донесъл приход от 2 млн. долара. „Red Notice“ е гледан 230.9 милиона пъти за първите 91 дни от премиерата, с което постижение оглавява класацията за най-гледаните филми на Netflix за първите 91 дни от премиерата, + още 116.9 милиона гледания в периода 1 януари 2023 г. – 31 декември 2024 г.

2. We Can Be Heroes: поне 256.7 милиона гледания

Премиера онлайн: 25 декември 2020 г.
Детският филм за супергерои е дело на Робърт Родригез, който е режисьор, сценарист и продуцент на продукцията с коледна премиера, като е гледан 137.3 милиона пъти за първите 91 дни, с което се нарежда под №10 в класацията за най-гледаните филми на Netflix за първите 91 дни от премиерата си, + още 119.4 милиона гледания в периода 1 януари 2023 г. – 31 декември 2024 г.

3. Extraction (Измъкването): поне 218.7 милиона гледания

Премиера онлайн: 24 април 2020 г.
Бюджет: 65 милиона долара

Екшънът „Extraction“ проследява премеждията на Тайлър Рейк (Крис Хемсуърт), безстрашен наемник на черния пазар, който няма какво да губи. Уменията му са легендарни, а новата му задача е да спаси отвлечения син на наркобос, който се намира зад решетките. Но в подземния свят, в който се подвизават търговците на оръжие и наркотрафикантите, неговата смъртоносна мисия ще се окаже невъзможна. След края й животът на Рейк и момчето, което е изпратен да спасява, вече няма да е същият. „Extraction“ е гледан 135.7 милиона пъти за първите 91 дни, + още 83 милиона гледания в периода 1 януари 2023 г. – 31 декември 2024 г.

4. The Gray Man: поне 218.1 милиона гледания

Премиера онлайн: 22 юли 2022 г.
Бюджет: 200 милиона долара

Екшън трилърът с участието на Райън Гослинг и Крис Евънс е адаптация на романа със същото заглавие от Марк Грийни. „The Gray Man“ стартира на голям екран в избрани киносалони на 15 юли 2022 г., където от продадени билети печели приход от 454 хиляди долара. Премиерата му онлайн е седмица по-късно. „The Gray Man“ е гледан онлайн 139.3 милиона гледания за първите 91 дни + още 78.8 милиона гледания в периода 1 януари 2023 г. – 31 декември 2024 г. „The Gray Man“ е №8 като най-гледано заглавие на Netflix за първите 91 дни от премиерата си.

5. The Adam Project: поне 206.6 милиона гледания

Премиера онлайн: 9 март 2022 г.
Бюджет: 116 милиона долара

Райън Рейнолдс е в главната роля на фантастичната екшън комедия. Режисьор е Шон Леви, създател на кино-пореди „Нощ в музея“. „The Adam Project“ е гледан 157.6 милиона пъти за първите 91 дни, с което се нарежда под №4 в класацията за най-гледаните филми на Netflix за първите 91 дни от премиерата, + още 49 милиона гледания в периода 1 януари 2023 г. – 31 декември 2024 г.

6. The Mother („Майката“): 200.2 милиона гледания (до 31 декември 2024 г.)

Премиера онлайн: 12 май 2023 г.
Екшън-трилърът с Дженифър Лопес е режисиран от Ники Каро, най-позната от игралната версия на „Мулан“ от 2020 г. „The Mother“ е гледан 136.4 милиона пъти за първите 91 дни.

7. Don’t Look Up: поне 202 милиона гледания

Премиера онлайн: 24 декември 2021 г.
Бюджет: 75 милиона долара

Премиерата на сатиричната фантастика с участието на куп звезди, с,ед които Леонардо ДиКаприо, Дженифър Лорънс, Джно Хил, Кейт Бланшет, Мерил Стрийп и др., в избрани киносалони в САЩ е на 5 декември 2021 г., където носи приход от 791.8 хиляди долара, а онлайн – 3 седмици по-късно. Бюджетът на продукцията е 75 милиона долара. „Don’t Look Up“ е гледан 171.4 милиона пъти за първите 91 дни, с което се нарежда под №3 в класацията за най-гледаните филми на Netflix за първите 91 дни от премиерата си, + още 30.6 милиона гледания в периода 1 януари 2023 г. – 31 декември 2024 г.

8. Extraction 2 (Измъкването 2): 198.4 милиона гледания (до 31 декември 2024 г.)

Премиера онлайн: 16 юни 2023 г.
Продължението на екшъна разказва за нови рискови ангажименти на Тайлър Рейк (Крис Хемсуърт), 9 месеца след премеждията в Бангладеш в първата част. Този път трябва да спаси сестрата на бившата си съпруга и двете й деца от Грузия.

9. Leave the World Behind („Забравете за света“): 190.5 милиона гледания (до 31 декември 2024 г.)

Премиера онлайн: 8 декември 2023 г.
Leave the World Behind е американски апокалиптичен психо-трилър от 2023 г., написан и режисиран от Сам Есмаил. Базиран е на романа от 2020 г. на Румаан Алам „Забравете за света“, издаден и у нас. Във филма участват Джулия Робъртс, Махершала Али, Итън Хоук, Миха’ла и Кевин Бейкън, докато те се опитват да осмислят последователния бърз срив в телефоните, телевизията и други редовно използвани технологии, което сочи към потенциален катаклизъм. „Leave the World Behind“ имаше своята световна премиера на Фестивала на Американския филмов институт (AFI Fest) на 25 октомври 2023 г., като беше прожектиран в избрани киносалони на 22 ноември 2023 г., преди стрийминг премиерата му по Netflix на 8 декември 2023 г. „Leave the World Behind“ е гледан онлайн 143.4 милиона пъти за първите 91 дни, с което се нарежда под №6 в класацията за най-гледаните филми на Netflix за първите 91 дни от премиерата.

10. Spenser Confidential: поне 190.4 милиона гледания

Премиера онлайн: 6 март 2020 г.
Екшън комедията „Spenser Confidential“ е с участието на Марк Уолбърг и Уинстън Дюк. Заглавието е адаптация на романа „Robert B. Parker’s Wonderland“ (2013) на Ейс Аткинс и режисиран от Питър Бърг. „Spenser Confidential“ е гледан 129.1 милиона пъти за първите 91 дни от премиерата + още 61.3 милиона гледания в периода 1 януари 2023 г. – 31 декември 2024 г.

11. Bird Box („Кутия за птици“): поне 189.4 милиона гледания

Премиера онлайн: 12 ноември 2018 г.
Бюджет: 19.8 милиона долара

Постапокалптичния трилър на ужасите на датската режисьорка Сузане Бийр е с участието на Сандра Бълок. „Bird Box“ е гледан 157.4 милиона пъти за първите 91 дни, с което се нарежда под №5 в класацията за най-гледаните филми на Netflix за първите 91 дни от премиерата, + още 32 милиона гледания в периода 1 януари 2023 г. – 31 декември 2024 г.

12. Murder Mystery: поне 186.3 милиона гледания

Премиера онлайн: 14 юни 2019 г.
Криминалната комедия с Адам Сандлър и Дженифър Анистън е с продължителност 97 минути, като през първите 4 седмици от премиерата е гледан 169.59 милиона часа. „Murder Mystery“ е гледан 104.9 милиона пъти за първите 4 седмици от премиерата + още 81.4 милиона гледания в периода 1 януари 2023 г. – 31 декември 2024 г.

13. Leo: 184.9 милиона гледания (до 31 декември 2024 г.)

Премиера онлайн: 21 ноември 2023 г.
„Leo“ е музикална анимационна комедия за гущера Лио, озвучен от Адам Сандлър.

14. Purple Hearts: поне 176.45 милиона гледания

Премиера онлайн: 29 юли 2022 г.
Бюджет: 2.8 милиона долара

Романтичната драма „Purple Hearts“ е по едноименния роман на Тес Уйкфийлд (2017). Продължителността му е 124 минути. „Purple Hearts“ е гледан 110.65 милиона пъти за първите 4 седмици от премиерата (или 228.69 милиона часа) + още 65.8 милиона гледания в периода 1 януари 2023 г. – 31 декември 2024 г.

15. Damsel: 174.1 милиона гледания (до 31 декември 2024 г.)

Премиера онлайн: 8 март 2024 г.
„Damsel“ е американски мрачен фентъзи филм, режисиран от Хуан Карлос Фреснадийо, известен с „28 дни по-късно“. В главната роля е Мили Боби Браун (нашумяла от сериала „Stranger Things“) играе ролята на девойката Елоди, която по принуда на баща си приема предложение за брак с принц само за да осъзнае, че е използвана, за да изплати древните дългове на западналото си кралско семейство и сега трябва да избяга, докато оцелява при атаките на дракон, дебнещ в лабиринт от пещери и пропасти. Останалата част от главния актьорски състав се състои от Рей Уинстън, Ник Робинсън, Шохре Агдашло, Анджела Басет и Робин Райт. „Damsel“ е гледан 138 милиона пъти за първите 91 дни, с което е №9 като най-гледано заглавие на Netflix за първите 91 дни от премиерата си.

16. Carry-On: 172.1 милиона гледания за първите 91 дни

Премиера онлайн: 13 декември 2024 г.
Бюджет: 47 милиона долара

Американският екшън-трилър е с бюджет 47 милиона долара и е режисирана от испанеца Жауме Колет-Сера, най-известен с екшън-трилърите с Лиъм Нийсън „Без име“ (Unknown; 2011), „Директен полет“ (Non-Stop, 2014) и „Среднощно преследване“ (Run All Night; 2015) и „Без последна спирка“ (The Commuter; 2018), както и филмите на ужасите „Къщата на восъка“ (House of Wax; 2005) и „Orphan“ (2009), и с участието на Тарън Еджъртън (кино-поредицата Kingsman 2015 и 2017) и Джейсън Бейтман в главните роли. Сюжетът на „Carry-On“ проследява действията на млад охранител на авиокомпания, който е изнудван от мистериозен пътник, заплашващ да пренесе контрабандно опасен пакет в пътнически самолет на Бъдни вечер. „Carry-On“ е №2 в класацията за най-гледаните филми на Netflix за първите 91 дни от премиерата.

17. Glass Onion: A Knives Out Mystery („Стъклен лук“): над 159.6 милиона гледания

Премиера онлайн: 23 декември 2022 г.
„Glass Onion: A Knives Out Mystery“ е втори самостоятелен филм от трилогията „Вади ножовете“, започнала през 2019 г. Във втория филм детектив Беноа Бланк (Даниел Грейг) заминава за Гърция за следващия си случай. Технологичният милиардер Майлс Брон (Едуард Нортън) е поканил – чрез специално изработен пъзел – приятели на частния си гръцки остров за дълъг уикенд и някой се е оказал убит. Сред гостите са асистентът на Майлс (Итън Хоук); Касандра “Анди” Бранд (Джанел Моне) – бивша бизнес партньорка на Майлс и предприемач; Клеър Дебела (Катрин Хаан) – губернатор на Кънектикът и кандидатка за сената; съпругът на Клеър; Лайънел Тусан (Лесли Одум Джуниър) – учен, работещ за Майлс; Бърди Джей (Кейт Хъдсън) – бивш супермодел, сега модна дизайнерка; Пег – асистентка на Бърди; Дюк Коуди (Дейв Батиста) – звезда в YouTube и активист за правата на мъжете; Уиски (Мадлин Клайн) – приятелката на Дюк и асистент в YouTube; майката на Дюк. Снимките продукцията с бюджет 40 милиона долара са осъществени през юни-септември 2021 г. на остров в Гърция, както и в Сърбия. „Glass Onion“ в заглавието идва от едноименната песен (1968 г.) на Бийтълс. Филмът стартира на голям екран в избрани киносалони на 23 ноември 2022 г., където от продадени билети печели приход от 15 милиона долара, а премиерата му онлайн е месец по-късно. „Glass Onion: A Knives Out Mystery“ получава номинация за Оскар 2023 в категорията Най-добър адаптиран сценарий. „Glass Onion: A Knives Out Mystery“ е гледан 136.3 милиона пъти за първите 91 дни от премиерата, 7.9 милиона пъти през втората половина на 2023 г. и още 15.4 милиона пъти през календарната 2024 г.

18. Lift: 158.8 милиона гледания (до 31 декември 2024 г.)

Премиера онлайн: 12 януари 2024 г.
Бюджет: 100 милиона долара

Обирджийската ексшън комедия е с Кевин Харт в главната роля е Кевин Харт, а сред останалите участници са Винсънт Донорфио, Жан Рено и др. Бюджетът на продукцията е 100 милиона долара.

19. Murder Mystery 2: 155.6 милиона гледания (до 31 декември 2024 г.)

Премиера онлайн: 31 март 2023 г.
Криминалната комедия с Адам Сандлър и Дженифър Анистън е продължение на първата част от 2019 г., но главните герои са замесени в нова загадка.

20. 6 Underground: поне 146.614 милиона гледания

Премиера онлайн: 13 декември 2019 г.
Бюджет: 150 милиона долара

Премиера на екшъна на Майкъл Бей „6 Underground“ е с участието на Райън Рейнолдс в главната роля. Филмът е с ппродължителност 128 минути и е гледан 205.47 милиона часа в първите 4 седмици от премиерата, което прави 96.314 милиона пъти гледания за първите 4 седмици от премиерата. В периода 1 януари 2023 г. – 31 декември 2024 г. има още 50.3 милиона гледания.

21. Back in Action (Отново в акция): над 146.3 милиона гледания за първите 91 дни

Премиера онлайн: 17 януари 2025 г.
Екшън комедията „Отново в акция“ на режисьора Сет Гордън е с Камерън Диаз и Джейми Фокс в главните роли, в сред поддържащите са Глен Клоуз, Андрю Скот, кайл Чандлър и др. Сюжетът разказва за бившите шпиони на ЦРУ Емили и Мат, които трябва отново да влязат в акция, след като тайната им самоличност е разкрита. „Back in Action“ се нарежда под №6 в класацията за най-гледаните филми на Netflix за първите 91 дни от премиерата.

22. Heart of Stone: над 143.2 милиона гледания (до 31 декември 2024 г.)

Премиера онлайн: 11 август 2023 г.
Бюджет: 150 милиона долара

„Heart of Stone“ е шпионски екшън трилър с Гал Гадот в главната роля, позната от кино поредицата „Бързи и яростни“ (2009-2020), Жената-чуда (2017 и 2020), Red Notice (2021) и адаптацията по Агата Кристи „Смърт край Нил” (2022).

23. Troll (Тролът): над 139.446 милиона гледания

Премиера онлайн: 1 декември 2022 г.
Норвежката епична екшън фантастика за митичния трол е с продължителност 1:44 часа и е гледан 155.56 милиона часа първите 4 седмици, което прави 89.746 милиона пъти гледания, и е събрал 103 милиона зрители през първите 91 дни от премиерата. В периода 1 януари 2023 г. – 31 декември 2024 г. е получил още 49.7 милиона гледания, което прави „Тролът“ най-гледаният неанглоезичен филм на Netflix на всички времена.

24. Luther: The Fallen Sun: 139 милиона гледания (до 31 декември 2024 г.)

Премиера онлайн: 24 февруари 2023 г.
Криминалния трилър по сериала „Лутър“ (2010-2019) на британския сценарист Нийл Крос е с участието на Едрис Елба в главната роля.

25. The Unforgivable: над 138.5 милиона гледания

Премиера онлайн: 10 декември 2021 г.
Драмата със Сандра Бълок е с продължителност 114 минути и е гледан 214.7 милиона часа първите 4 седмици или 113 милиона пъти гледания. В периода 1 януари 2023 г. – 31 декември 2024 г. има още 25.5 милиона гледания.

26. Me Time: поне 136.18 милиона гледания

Премиера онлайн: 26 август 2022 г.
Бюджет: 80 милиона долара

Комедията на режисьора Джон Хамбург е с Кевин Харт и Марк Уолбърг в главните роли. Филмът е с продължителност: 1:44 ч. и е гледан 150.59 милиона часа през първите 4 седмици. „Me Time“ е гледан 86.879 милиона пъти през първите 4 седмици от премиерата + още 49.3 милиона гледания в периода 1 януари 2023 г. – 31 декември 2024 г.

27. The Old Guard: поне 133.04 милиона гледания

Премиера онлайн: 10 юли 2020 г.
Бюджет: 70 милиона долара

Джина Принс-Байдууд е режисьорка на екшъна за супергероя, изигран от Шарлиз Терон. Продължителността е 125 минути и е гледан 185.71 милиона часа през първите 4 седмици от премиерата или 89.14 милиона пъти гледания. В периода 1 януари 2023 г. – 30 юни 2024 г. има още 43.9 милиона гледания.

28. The Union (Съюзът): над 131.1 милиона гледания (до 31 декември 2024 г.)

Премиера онлайн: 16 август 2024 г.
Американският шпионски комедиен екшън трилър е с участието на Марк Уолбърг и холи Бери.

29. Rebel Ridge: 129 милиона гледания (до 31 декември 2024 г.)

Премиера онлайн: 6 септември 2024 г.
Американският екшън трилър е с участието на Арън Пиер и Дон Джонсън.

30. Rebel Moon – Part One: A Child of Fire: над 123.1 милиона гледания (до 31 декември 2024 г.)

Премиера онлайн: 22 декември 2023 г.
Космическият епос на режисьора и сценарист Зак Снайдър е прожектиран в избрани киносалони с САЩ от 15 декември 2023 г., а седмица по-късно е и онлайн. Бюджетът на продукцията заедно с втората част е 166 милиона долара.

Netflix е достъпен и в България с почти 120 хиляди абонати, макар да не предоставя субтитри на български език за продукциите, които предлага в своя каталог за гледане. Единствените държави, в които Netflix няма достъп са Китай, Северна Корея и Сирия. Най-много абонати Netflix има в САЩ – 73 милиона, което е над една трета от всички. Следват Бразилия с над 15 милиона абоната, Великобритания с над 14 милиона абонати и Германия с над 13 милиона абонати. По 10 млн. абонати имат във Франция и Мексико. В Япония са с над 7 милиона абоната, а в Канада – почти 7 милиона. В Австралия абонатите на Netflix са 6.5 милиона, в Индия – 5.5 милиона, а в Испания, Аржентина и Южна Корея – по 5 милиона. По 4 милиона са абонатите в Италия и Индонезия, а над 3 милиона абонати гледат Netflix в Холандия.

Компанията Netflix е основана през 1997 г. в Калифорния, САЩ, а вече има офиси и в Англия, Франция, Холандия, Бразилия, Индия, Япония и Южна Корея. От 2012 г. Netflix активно произвежда и разпространява онлайн филми и сериали. Представяме оригиналните филми на Netflix, които са събрали очите на най-много зрители онлайн.

На 12 юни 2023 г. Netflix промени за 4-ти път метриката си за измерване на най-гледаните онлайн филми на всички времена. Този път филмите се подреждат по гледаемост или по-точно – по колко пъти е гледано дадено заглавие в първите си 91 дни от премиерата си, като първо се брои колко общо часа е гледан даден филм от абонатите на Netflix, а след това времето се дели на продължителността му и така се получава броя гледания, закръглени на 100 хиляди. Един зрител може да гледа няколко пъти свой любим филм.

Преди 28 юни 2021 година класацията се съставяше, като се брои колко акаунта на Netflix са гледали техен филм през първите 4 седмици от премиерата му онлайн. За гледане се счита не изглеждането на целия филм до край, не както останалите онлайн платформи броят поне 70 процента от продължителността на продукцията – метрика, която и Netflix използваше до 2019 г., а тези, които са гледали поне 2 минути от началото на филма без прекъсване. Ако един абонат си пусне филма пак – брои се само първия път, т.е. само за веднъж. Ако зад абонаментния номер има повече от един потребител – брои се само веднъж. Ако потребителят е пуснал филма в компания с други хора, независимо от броя им, брои се отново само за веднъж гледане, а не се отчитат зрителите общо. Ако пък зрителят прекъсне да гледа филм на 10-тата минута, защото се оказал скучен, той вече се брои за зрител на продукцията. Експретите изчисляват, че новата двуминутна метрика завишава средно с 35% броя на отчетените зрители сравнено с метриката за тледането на поне 70% от продължителността на продукцията. Тоест в тази класация не се брояха колко точно реални хора са гледали един филм, а колко абонати на Netflix са си пуснали един филм за поне 2 минути от него в първия месец след премиерата (или по-точно за първите 28 дни от премиерата).

Ето старата класация с топ най-гледаните онлайн филми на Netflix на всички времена, които са нейни пълнометражни игрални или анимационни оригинални продукции (изключени са документалите заглавия), всеки от които е гледан от над 50 милиона абонати:

30. To All the Boys: Always and Forever, гледан от: 51 милиона абонати

Третата и финална част от поредицата To All the Boys е адаптация на романа на Always and Forever, Lara Jean (2017) на американската писателка на романи за младежи Джени Хан. Тийнейджърската романтична комедя е с премиера 12 февруари 2021 г.

29. We Can Be Heroes, гледан от: 53 милиона абонати
Детският филм за супергерои е дело на Робърт Родригез, който е режисьор, сценарист и продуцент на продукцията с коледна премиера на 25 декември 2020 г.

28. Blood Red Sky (Кървавочелвено небе), познат и като Transatlantic 473 (Полет 437), гледан от: 53 милиона абонати

Германският екшън-трилър на ужасите, в който група терористи се срещат с вампир по време на презокеански полет, е с премиера 23 юли 2021 г. и е най-успешната гермаска продукция на Нетфлукс. Бюджетът на филма е 17.7 милиона долара

27. He’s All That, гледан от: 55 милиона абонати

Романтичната тийн комедия е с премиера 27 август 2021 г.

26. The Perfect Date (Перфектната среща), гледан от: 55 милиона абонати (по метриката първите 2 минути) или 48 милиона абонати (по метриката 70% от филма)

Премиера: 12 април 2019; Бюджет: 5.7 млн. щ.д.

25. El hoyo / The Platform, гледан от: 56.2 милиона абонати

Премиера: 20 март 2020

24. The Wrong Missy, гледан от: 59 милиона абонати

Романтична комедия с Дейвид Спейд и премиера на 13 май 2020.

23. The Kissing Booth 3, гледан от: 59 милиона абонати

Фонална част на порезицата тийнейдържърска училищна любовна драма-комедия.

21. The Christmas Chronicles 2, гледан от: 61 милиона абонати

Коледната комедия на режисьора и продуцент Крис Кълъмбъс е с участието на Кърт Ръсел и Голди Хоун. Продукцията е с премиера 25 ноември 2020 г.

20. Yes Day, гледан от: 62 милиона абонати

Адаптацията по детската книжка на американската писателка Ейми Крауз Розентал е с премиера на 12 март 2021 г.

19. Triple Frontier, гледан от: 63 милиона абонати

Премиера: 6 март 2019; Бюджет: 115 млн. щ.д.

18. Ирландецът / The Irishman, гледан от: 64.2 милиона абонати

17. The Kissing Booth 2, гледан от: 66 милиона абонати
Тийнейдържърска училищна любовна драма-комедия. Премиера: 24 юли 2020 г.

16. Outside the Wire, гледан от: 66 милиона абонати

Премиерата на екшън фантастиката, чийто сюжет се развива през 2036 г. на Земята, е 15 януари 2021 г.

14. Holidate, гледан от: 68 милиона абонати

Романтичната коледна комедия с участието на Ема Робъртс и Люк Брийси е с бюджет 21 млн. щ. долара и премиера на 28 октомври 2020 г.

13. Sweet Girl, гледан от: 68 милиона абонати

Екшън трилър с Джейсън Момоа.

12. The Guilty, гледан от: 69 милиона абонати

Криминален трилър с Джейк Гиленхал.

11. The Midnight Sky (Среднощно небе), гледан от: 72 милиона абонати

Адаптацията на научнофантастичния роман на американската писателка Лили Брукс-Далтон от 2016 година Добро утро, полунощ е с участието на Джордж Круни, който е и режисьор на продукцията с премиера на 23 декември 2020 г. Това е постапокалиптичен разказ за останал самотен в Арктика учен, който се опитва да се свърже с група астронавти, прибиращи се на Земята от мисия до изследвана екзопланета в Слънчевата система в момент на мистериозна глобална катастрофа. Бюджетът на продукцията е 100 млн. долара.

10. Fatherhood (Бащинство), гледан от: 74 милиона абонати

Драмата по мемоарите Целувки за Мади за самотния овдовял баща, в ролята Кевин Харт, е с премиера 18 юни 2021 г.

8. Army of the Dead (Армията на мъртвите), гледан от: 75 милиона абонати

148-минутната гонитба на зомбита, режисирана и заснета от Зак Снайдър, най-известен с филмовите си адаптациите си по комиксите на DC като за Суперман и Батман, стартира по Netflix на 21 май 2021 г. Седмица преди това продукцията, чийто бюджет се оценява на 70-90 милиона долара, е прожектирана в избрани киносалони в САЩ, където събира приходи от 1 милион долара.

8. Project Power, гледан от: 75 милиона абонати

Премиера: 14 август 2020 г. Фантастика за супер герои, които развиват свръх сили след поемането на експериментално хапче. В ролите участват Джейми Фокс и Джоузеф Гордън-Левит, а продукцията е с бюджет от 85.1 милиона долара.

7. Enola Holmes, гледан от: 77 милиона абонати

Премиера: 23 септември 2020 г. С участието на Мили Боби Браун, позната от сериала Stranger Things, както и Хелена Бонам Картър.

6. The Old Guard, гледан от: 78 милиона абонати

5. Murder Mystery, гледан от: 83 милиона абонати (по метриката първите 2 минути) или 73 милиона абонати (по метриката 70% от филма)

4. 6 Underground (Шестима под прикритие), гледан от: 83 милиона абонати
Премиера: 13 декември 2019; Бюджет: 150 млн. щ.д.

3. Spenser Confidential, гледан от: 85 милиона абонати

2. Bird Box (Кутия за птици), гледан от: 89 милиона абонати (по метриката първите 2 минути) или 80 милиона абонати (по метриката 70% от филма)

1. Extraction (Извеждането), гледан от: 99 милиона абонати

Снимка на лаптоп с включен Netflix: Jade87 / Pixabay