Кои са най-известните хотели в света на най-голямата социална мрежа за споделяне на снимки – Instagram?
Всички обичаме да пътуваме и всички обичаме да се снимаме на местата, където си прекарваме добре.
Zdraven.bg обиколи всички големи хотели по света (виртуално) и направи специална класация за най-известните, които имат най-много реални последователи в Instagram, където и вие бихте се снимали.
За съжаление голяма част от големите хотелски вериги в света не поддържат Instagram, може би не си заслужава да се снимате там.
Много от хотелските вериги пък са направили общ профил на всичките си хотели, други – само на по-известните от тях. Затова подбрахме само тези хотели или хотелски вериги с по над 200 хиляди реални последователи в Instagram, като първите два – с по над 1 милион реални последователи!
Представяме Топ 40 на най-популярните хотели в Instagram към 19 декември 2024 г., като се постарахме да подберем основно снимки с техни басейни, за да си помечтаем:
40. The Ned, Лондон, Англия: над 201 хиляди реални фенове от над 260 хиляди абонати общо
5-звездният хотел в центъра на Лондон разполага с 250 стаи, 10 ресторанта, спортен център и спа. Иконичната вече постройка е по дизайн на сър Едуин Лутиенс в началото на 20-те години на миналия век и първоначално е подготвяна за централа на банка с 20-тонна входна врата. Твърди се, че сградата е вдъхновила сцена в шпионския трилър с Джеймс Бонд „Goldfinger“. Сега луксозният хотел е популярно място за сватби.
39. Rosewood: над 202 хиляди реални фенове от над 301 хиляди абонати общо
Веригата Rosewood Hotels обединява 30 луксозни хотела, включително в Ню Йорк, Париж и Далас.
38. MGM Grand, Лас Вегас, САЩ: над 204 хиляди реални фенове от над 296 хиляди абонати общо
Хотелът с казино MGM Grand в Лас Вегас е най-големият самостоятелен хотел в САЩ с 6852 стая и се нарежда на трето място в света за най-голям хотелски комплекс по брой стаи. MGM Grand отваря врати на 18 декември 1993 г. и е собственост на MGM Resorts International. Основната му сграда е висока 89 метра и има 5 външни басейни с реки и водопади, покриващи площ от 2.7 хектара (35 хиляди кв. м).
37. 1 Hotels: над 209 хиляди реални фенове от над 292 хиляди абонати общо
Луксозната верига хотели под марката „1 Hotel“ включва 9 хотела в САЩ и по 1 в Лондон, Великобритания, и в Саная, Китай.
36. Astarte, Санторини, Гърция: над 214 хиляди реални фенове от над 284 хиляди абонати общо
Гръцкият хотел Astarte (пълното му име е Astarte Suites Hotel Santorini) е луксозен бутиков хотел в Санторини с 13 стаи. Именно защото е запазил за свой акаунт в Instagram името santorini_greece, много от почитателите на популярния в цял свят гръцкия остров следват самия хотел.
35. La Mamounia, Маракеш, Мароко: над 215 хиляди реални фенове от над 319 хиляди абонати общо
Този исторически марокански имот привлича холивудски знаменитости, кралски особи и държавни глави от 1923 г. насам. Днес неговият акаунт в Instagram използва звездната привлекателност на многобройни блогъри и инфлуенсъри, докато се разхождат и позират около тази толкова бляскава сграда. 5-звездният хотел разполага с 135 стаи, всяка от 30 до 45 кв. метра, 71 апартамента (с от 55 до 212 квадратни метра) и 3 риада, като всеки обхваща 700 квадратни метра. Риадите разполагат с три спални, три бани, салони, частни басейни и тераси и 24-часово обслужване от иконом. Делукс стаите имат балкони, някои от които са с изглед към градините, които включват 700 портокалови дървета и 5000 розови храсти. Хотелът разполага и с басейн с площ 800 квадратни метра и спа с 2500 кв. м площ. Винарната съдържа над 3500 бутилки вино. Хотелът има характерен аромат, сътворен от парфюмериста Оливия Джакобети, който е отразен в продуктите за баня. Mamounia в превод от арабски означава „безопасно убежище“. Списание „Condé Nast Traveler“ години наред обявява La Mamounia за най-добрият хотел в света.
34. The Luxury Collection: над 224 хиляди реални фенове от над 322 хиляди абонати общо
The Luxury Collection (Луксозната колекция) е бранд, наследен от компанията Compagnia Italiana Grandi Alberghi (CIGA), основана през 1906 г., собственик на някои от най-известните луксозни хотели в Италия, включително хотел Danieli във Венеция. През 1985 г. принц Карим Ага Хан придобива контролен дял в CIGA и започва да разширява портфолиото от луксозни хотели на компанията извън Италия, най-вече с покупки в Испания и Австрия. По-късно CIGA разшири географския си фокус, за да включи легендарни имоти в Сардиния, включително Hotel Cala di Volpe, Hotel Pitrizza и Hotel Romazzino. През 1994 г. Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc. придобива CIGA и създава The Luxury Collection, предназначена да бъде най-известната съвкупност от хотели и курорти в света. Днес The Luxury Collection е марка на Marriott International. В колекцията влизат и хотели в Мадрид и Сан Себастиан в Испания, Атина и Миконос в Гърция, Бодрум в Турция, Виена, Прага, Варшава, Будапеща, Ереван, Тел Авив, както и в Дубай, Абу Даби, Перу, Китай, Сейшелите, САЩ, о-в Бали, Доминика и т.н.
33. Hyatt: над 226 хиляди реални фенове от над 320 хиляди абонати общо
Hyatt Hotels Corporation е американска муждународна компания притежаваща 777 имота – хотели, ваканционни селища и вили за почивка в 54 държави. Повечето от тях са в един акаунт в Instagram, рядко имат самостоятелни профили в социалната мрежа. Фирмата е основана през 1957 г. със седалище в Чикаго и е сред дузината най-големи хотелиерски фирми в света.
32. Marina Bay Sands, Сингапур: над 227 хиляди реални фенове от над 316 хиляди абонати общо
Луксозното селище с казино Marina Bay Sands в Сингапур е най-скъпият имот с казино, оценен на 8 милиарда щатски долара. Отваря официално врати на 23 юни 2010 г. и разполага с 2561 стаи. Собственост е на американската корпорация Las Vegas Sands. Дизайнер на обекта е Маше Сафдие и се състои от три 340-метрови кули с общ покрив, където е разположен огромен басейн.
31. Four Seasons Resorts Maldives на Малдивите: над 232 хиляди реални фенове от над 344 хиляди абонати общо
5-звездната верига Four Seasons в Малдивите разполага с два отделни островни курорта, луксозна яхта и ексклузивен частен остров. Four Seasons Resort Kuda Huraa е очарователен градински остров, заобиколен от морски живот, където може да се отдадете на лечебни водни процедури в Island Spa, да сърфирате с професионалистите от Tropicsurf и да изживеете културата Kuda Huraa с барабанисти Boduberu, посещения на местни острови, оформяне на коралови рифове и да видите проекта за рехабилитация на бебета морски костенурки. Във Four Seasons Resort Landaa Giraaavru се наслаждавате на нежната красота и културни традиции на биосферата на атола Баа на ЮНЕСКО – непокътното диво кътче насред Малдивите, където е с най-голямата в света популация от манта заедно с екипа, работещ неуморно, за да ги защити. Комбинирайки иновация, уелнес и опазване, курортът се състои от 103 сламени бунгала и вили със съвременен малдивски дизайн, разположени сред дивата природа на джунглата на атола. Частният остров Voavah – първото в света ексклузивно скривалище на ЮНЕСКО, със седем спални предлага неограничен живот на остров само за една група в даден момент: някъде, където да се оттеглите, да изследвате, да се свързвате, да празнувате и да мечтаете.
30. The Venetian, Лас Вегас, САЩ: над 243 хиляди реални фенове от над 367 хиляди абонати общо
Луксозният хотел с казино The Venetian (Венецианецът) в Лас Вегас е дизайниран като умалено копие на Венеция, Италия, и е собственост на компанията Las Vegas Sands, която го управлява. Венецианецът отваря врати на 3 май 1999 г. и има 4049 стаи на 36 етажа. В него има също 4 театрални салона.
29. Caesars Palace, Лас Вегас, САЩ: над 251 хиляди реални фенове от над 372 хиляди абонати общо
Луксозният хотел Caesars Palace в Лас Вегас отваря врати през август 1966 г. Дизайнът му е реплика в древноримски, древногръцки и ренесансов стил. Имат 4391 стаи и е собственост на Vici Properties.
28. El Fenn, Маракеш, Мароко: над 253 хиляди реални фенове от над 339 хиляди абонати общо
El Fenn Hotel Marrakech е друг хотел в класацията, който е разположен на континента Африка, както и хотелът с най-малко стаи от класиралите се – едва 28. Луксозният бутиков хотел е собственост на Ванеса Брансон, сестра на британския магнат Ричард Брансон, която го развива в центъра на Маракеш заедно с бизнес партньора си Хоуел Джеймс, като през 2002 г. преустрояват частен имот в търсене на ваканционна вила. Хотелът отваря врати през 2004 г. и има 3 басейна.
27. Design Hotels: над 258 хиляди реални фенове от над 344 хиляди абонати общо
Луксозната верига Design Hotels е собственост на Marriott. Веригата Design Hotels се състои от повече от 300 независими, ориентирани към дизайна хотела, разположени по целия свят. Компанията е основана през 1993 г. като California Corporation, Design Hotels Inc., от J. Peter Schweitzer и Claus Sendlinger. През 2004 г., след няколко премествания на централата си от Аризона, Калифорния, в Ню Йорк, Ню Йорк, фирмата установява централата си в сегашното си местоположение в Берлин, Германия, под името Design Hotels AG. През 2011 г. Starwood Hotels & Resorts придоби 72% собственост на Design Hotels AG. След сливането на Starwood Hotels & Resorts и Marriott International, Marriott International в момента притежава 100% от компанията, сега известна като Design Hotels GmbH.
26. Forestis Dolomites, Италия: над над 283 хиляди реални фенове от над 336 хиляди абонати общо
Бутиковият СПА хотел „Forestis Dolomites“ се намира в Бресаноне, северна Италия, провинция Южен Тирол. „Forestis“ се възприема като място за уединение, заобиколено от природата, където времето може отново да бъде усетено и изпълнено с емоционална стойност чрез физическо и умствено внимание към себе си. Пентхаусът във „Forestis“ е заобиколен от гъсти корони на дървета, които не пречат на гледката надолу към долината, над гористи планински пейзажи или Доломитите – планинската верига, част от Източните Алпи и по-точно – от Южните Варовикови Алпи, която е обект на световното наследство на ЮНЕСКО.
25. Hoxton: над 284 хиляди реални фенове от над 370 хиляди абонати общо
Hoxton е верига хотели, основана през 2006 г., когато отваря с първи хотел първия си обект в лондонския квартал Shoreditch, преди да се разшири с хотели в Holborn през 2014 г., Амстердам през 2015 г. и Париж през 2017 г. През 2018 г. отварят врати още два хотела, един в Уилямсбърг и един в Портланд. Разширяването на Hoxton продължава през 2019 г. с имоти в Чикаго, Саутуарк и центъра на Лос Анджелис, а през 2021 г. вече и в Рим. В Instagram Hoxton публикува най-често снимки на омачкани от клиентите им чаршафи, а не на идеално изпънати спални.
24. W Hotels: над 293 хиляди реални фенове от над 436 хиляди абонати общо
Луксозната верига W Hotels е собственост на Marriott.
23. FIVE Palm Jumeirah, Дубай, ОАЕ: над 295 хиляди реални фенове от над 429 хиляди абонати общо
22. St. Regis Hotels: над 302 хиляди реални фенове от над 463 хиляди абонати общо
Луксозната верига St. Regis Hotels е собственост на Marriott.
21. Atlantis, Бахамите: над 303 хиляди реални фенове от над 429 хиляди абонати общо
5-звездният хотел с казино, аквапарк и голф-игрище Атлантис отваря врати през 1968 г. на остров Рай на Бахамите и разполага с 3805 стаи.
20. Hilton: над 305 хиляди реални фенове от над 428 хиляди абонати общо
5-звездната хотелска верига Хилтън (Hilton Hotels & Resorts) е остована през май 1919 г. в щата Вирджиния, САЩ. Към 1 декември 2018 г. веригата разполага с 586 имота с общо 215 623 стаи в 85 държави и територии по света.
19. Bellagio, Лас Вегас, САЩ: над 314 хиляди реални фенове от над 441 хиляди абонати общо
Bellagio е луксозен хотел с казино в Лас Вегас на италианска тема, открил врати през октомври 1998 г. и разполага с 3950 стаи. Срад най-популярните му атракции са неговите фонтани, ботаническите градини и галерията за изящно изкуство.
18. Claridge’s, Лондон, Англия: над 316 хиляди реални фенове от над 470 хиляди абонати общо
5-звездният Claridge’s Hotel се намира в централния квартал на Лондон Mayfair. Claridge’s е бижу в стил арт деко, което предлага върховен лукс, което го прави предпочитан сред най-опитните гости на града. Claridge’s е основан през 1812 г. като Mivart’s Hotel в обикновена лондонска терасовидна къща и се разраства чрез разширяване в съседни къщи. През 1854 г. основателят, бащата на биолога Сейнт Джордж Джаксън Миварт, продава хотела на г-н и г-жа Кларидж, които притежават по-малък хотел в съседство. Те комбинират двата имота и след като оперират за известно време като „Mivart’s late Claridge’s“ (в превод „Миварт по-късно Кларидж“), се спрират на сегашното име. Репутацията на хотела се потвърждава през 1860 г., когато императрица Евгения прави продължително посещение и забавлява кралица Виктория в хотела. В продължение на повече от век, той е запазил уникалното си наследство с всички модерни блясъци, които един гост може да пожелае, обединени от световноизвестно обслужване, което е безупречно, интуитивно и високо персонализирано. Стаите са бляскави без усилие, с оригинални арт деко елементи и са допълнени от най-новите технологии. Барът на Claridge’s предлага несравнима колекция от реколта шампанско и редки спиртни напитки. Следобедният чай е задължителен; повече от 40 разновидности от цял свят се сервират заедно с прясно изпечени кифлички и сладко, напоено с чай, сервирано във величието на фоайето и читалнята. Хотелът има дългогодишни връзки с кралското семейство на Обединеното кралство, което го е накарало понякога да бъде наричан „пристройка към Бъкингамския дворец“.
17. Mandarin Oriental Hotel Group: над 336 хиляди реални фенове от над 507 хиляди абонати общо
Хотелската верига Mandarin Oriental е основана през 1963 и е собственост на британския холдинг Jardine Matheson, основан през 1832 г. в Бурмуда с централа в Хонг Конг. Обединява 31 хотели в Азия, Европа и двете Америки.
16. Wynn / Encore, Лас Вегас, САЩ: над 347 хиляди реални фенове от над 501 хиляди абонати общо
Двойката хотели-близнаци Wynn и Encore в Лас Вегас са собственост на Wynn Resorts. Wynn отваря врати през април 2005 г., а Encore – през декември 2008 г. Двата хотела общо заемат 7-мо място в класацията за най-големи хотелски комплекси в света по брой стаи с 4750.
15. Westin Porto de Galinhas, Ипожука, Бразилия: над 395 хиляди реални фенове от над 490 хиляди абонати общо
Луксозният комплекс се намира на брега на Атлантически океан и има собствен открит басейн.
14. Marriott Hotels & Resorts: над 422 хиляди реални фенове от над 597 хиляди абонати общо
Хотелската верига Marriott Hotels & Resorts е основана през 1927 г. от семейната двойка Мериот като притежава 30 бранда със 7003 имота в 131 държави и територии в света. В другия акаунт на веригата Marriott International има над 246 хиляди последователи.
13. Ritz Paris, Париж, Франция: над 451 хиляди реални фенове от над 679 хиляди абонати общо
Парижкият хотел на веригата Риц отваря врати на 1 юни 1898 г.
12. Belmond: над 455 хиляди реални фенове от над 637 хиляди абонати общо
Основана през 1976 г., Belmond е свръх луксозна верига от 46 хотели, оелезници и круизи в 24 дестинации в държави като Англия, Бразилия, Испания, Италия, Карибите, Камбоджа, Лаос, Мексико, Перу, Португалия, Русия, САЩ, Тайланд, ЮАР, вкл. до места от Световното наследство на ЮНЕСКО. Освен общия акаунт в Instagram хотелите имат и собствени профили в социалната мрежа.
11. Bulgari Hotels: над 458 хиляди реални фенове от над 720 хиляди абонати общо
Луксозната италианска верига Bulgari Hotels & Resorts, свързана с бижутата със същата марка, обхваща хотели в Милано, Лондон, Дубай, Бали, Пекин, Шанхай и Париж, с предстоящи откривания през 2023 г. в Рим и Токио.
10. Ritz-Carlton: над 559 хиляди реални фенове от над 836 хиляди абонати общо
Веригата хотели Ritz-Carlton е основана през 1983 г. с първи хотел в Бостън, Масачузетс, и притежава 108 луксозни хотели в 30 държави с почти 30 хиляди стаи. В момента е дъщерна компания на хотелския магнат Marriott.
9. Plaza Athenée, Париж, Франция: над 590 хиляди реални фенове от над 860 хиляди абонати общо
Луксозният хотел Plaza Athénée, част от The Dorchester Collection, посреща гости от 1913 г., които се радват да останат на авеню Монтен, сърцето на висшата мода. Гостите тук отсядат в луксозен комфорт с изглед или към Айфеловата кула, или към очарователния двор с характерните червени тенти, идеални за вечеря на открито през лятото, а през зимата разполага със собствена ледена пързалка. Толкова романтичните гледки на стаите към Айфеловата кула се превърнаха в едни от най-популярните хотелски снимки в Instagram. Ален Дюкас, световноизвестен готвач с няколко звезди Мишлен, ръководи всички кухни на хотела. Собственик на хотела е султанът на Бруней.
8. Aman: над 685 хиляди реални фенове от над 922 хиляди абонати общо
Луксозната верига Аман обхваща 34 хотела в 21 държави в Азия, Северна Америка и Европа. Основана е през 1988 г. от собственика – индонезийския хотелиер Адриан Зеча, с централа в Сингапур.
7. Atlantis The Palm в Дубай, ОАЕ: над 708 хиляди реални фенове от над 1.05 милиона абонати общо
Едно от най-известните луксозни ваканционни селища в света Atlantis The Palm има 1548 стаи с две крила за настаняване, състоящи се от източната и западната кула, свързани помежду си от Royal Bridge Suite. Той се допълва от водния парк Aquaventure и аквариума Lost Chambers, където живеят над 65,000 морски животни. Подводните апартаменти Poseidon и Neptune в Atlantis The Palm са две от шепата подводни хотелски стаи по света и редовно се появяват в класациите с най-уникалните места за настаняване в света. С обща площ от 165 квадратни метра горният входен етаж е на нивото на земята, докато главната спалня и самостоятелната баня са потопени. Прозорците започва почти от пода до тавана в спалнята и банята гледат към лагуната Ambassador на курорта с морска тема, дом на множество екзотични морски създания. Atlantis The Palm отваря врати на 24 септември 2008 г.
6. Jumeirah Burj Al Arab, ОАЕ: над 760 хиляди реални фенове от над 1.14 милиона абонати общо
Луксозният хотел в Дубай Burj Al Arab отваря врати на 1 декември 1999 г. и е един от най-високите хотели в света с архитектулна височина от 321 метра. Най-високият етаж в 56-етжната сграда, 3 от които са подземни, се намира на 197.5 метра над морското равнище. Построяването му отнема 5 години и струва 1 милиард долара. Хотелът разполага със 199 луксозни стаи и 6 ресторанта.
5. Ritz Lagoa da Anta Hotel & Spa, Бразилия: над 894 хиляди реални фенове от над 1.1 милиона абонати общо
4. Four Seasons Hotels & Resorts: над 904 хиляди реални фенове от над 1.35 милиона абонати общо
Хотелската верига Four Seasons е основана през март, 1961 г., с централа в Торонто, Онтарио, Канада. Акаунтът в Instagram на Four Seasons включва всичките хотели на Four Seasons Hotels and Resorts, които са 112 на брой в 47 държави, освен тези, които имат отделни акаунти.
3. Soneva Resorts: над 986 хиляди реални фенове от над 1.36 милиона абонати общо
Веригата луксозни ваканционни селища Soneva разполага с 3 комплекса на Малдивите (Soneva Fushi, Soneva Jani и Soneva in Aqua) и един в Тайланд – Soneva Kiri. Феноменалният Soneva Jani Resort е свещеният граал на луксозното пътуване за много модни знаменитости в социалните медии, защото предлага ненадминати възможности за снимки. Разположен на необитаем клъстер от пет острова в атола Нуну, най-ексклузивният и променящ играта хотел на Малдивите е ограден от девствени плажове, покрити с тучна тропическа зеленина и заобиколен от 5.6 км лагуна от кристал чисти води с непрекъсната гледка към Индийския океан. Всяка една от 24-те водни вили има частен басейн, който се отваря към собствен участък от лагуна, като повечето вили разполагат и с пързалки, които отиват директно от горната палуба в лагуната отдолу. Акцентът на вилите е прибиращият се покрив в главната спалня, който се плъзга назад с натискането на бутон, така че гостите да могат да лежат в леглото, да гледат звездите и да си направят селфи за Instagram.
2. Cavo Tagoo в Миконос, Гърция: над 1.75 милиона реални фенове от над 2.2 милиона абонати общо
Отличеният с награди 5-звезден хотел Cavo Tagoo се намира в близост до главния град на остров Миконос, Хора, на идиличния гръцки остров Миконос, и предлага приказен инфинити басейн с 40-метров сюрреалистичен бар-аквариум и напълно оборудван СПА център със закрит басейн. Повечето от 83-те луксозни стаи и апартаменти, обзаведени в шикозния бял и минималистичен стил, с който са известни Цикладските острови, имат гледка към морето, като са индивидуално декорирани, а някои разполагат със СПА вана. Удобствата в стаите включват халат за баня, чехли, плоскоекранен телевизор и матраци с марката Simmons. Някои от помещенията за настаняване имат собствен басейн. Навсякъде е осигурен безплатен WiFi. В СПА център Cavo Tagoo Golden Spa се предлагат множество превъзходни релаксиращи и терапевтични процедури, включително традиционни процедури за лице и тяло или да се насладите на хромотерапия, сауна, парна баня и козметични процедури. В съседство със СПА центъра има фитнес зала, която дава възможност на гостите да останат във върхова форма по време на престоя си. Ресторантът на хотел Cavo Tagoo предлага съвременни средиземноморски ястия, приготвени с пресни гръцки продукти. Сутрин се поднася закуска на шведска маса с апетитни кроасани и пайове. Освен безпрепятствен изглед към град Миконос и остров Дилос, зоната с лоби бара и бара край басейна на хотел Cavo Tagoo предлага инфинити басейн с променящо цвета си осветление, което създава илюзията, че дървените платформи се носят по водата.
1. Azulik в Тулум, Мексико: над 1.9 милиона реални фенове от над 2.48 милиона абонати общо
Разположен до красивото тюркоазено море на Тулум, Azulik Hotel & Spa е хотел от среден клас, но само за възрастни, защото облеклото не е задължително в обширния биосферен резерват Сиан Каан, обявен за обект на световното културно наследство на ЮНЕСКО през 1987 г. Всяка от 48-те ръчно изработени дървени вили от мексикански кралски абанос Khatalosh се характеризира със своята органична и перфектна хармония в джунглата на маите и Карибско море, което позволява на гостите да се насладят на 360-градусова гледка. Вилите са построени без климатик, телевизор, Wi-Fi или електрическо осветление; включва френски прозорци, осигуряващи естествена дневна светлина, както и мрежи против комари, а осветлението се осигурява само от свещи като достъпът до електричество е ограничен. Помещенията за настаняване разполагат с уникална вана с майски мозайки, в която гостите могат да се насладят на специална освежаваща вана в богато минерализираната вода cenote, считана за свещена вода в културата на маите. Има уелнес и спа център Mayan, където сепредлагат традиционни майски масажи и лечебни терапии, лечебни билкови вани и традиционна сауна темазкал. Има четири ресторанта в обекта, които постоянно променят менюта с пресни и сезонни продукти, включително впечатляващо място за хранене, което е построено на кокили високо над джунглата на маите в Тулум. Azulik привлича предимно двойки и самостоятелни пътници, които искат да се откъснат от света и да се пренесат назад във времето.
Можете да видите също кои са най-популярните български певци и певици, най-популярните български фитнес треньори, а и като цяло най-известните българи в Instagram, както и най-харесваните снимки в света, най-популярните домашни любимци, най-популярните манекенки и най-популярните модели мъже в социалната фото мрежа.
Снимка: Astarte Suites Hotel, Санторини, Гърция