Основни и ефикасни съвети за избягване на преяждане


Основна причина за преяждането е, че хората просто не разбират какво и по колко да ядат. В резултат на това често се яде безсмислено много и излишно, с което трупат стотици и хиляди допълнителни калории и теглото на тялото се покачва.

Диетолози от медицински център в САЩ, ръководени от от проф. Сюзън Краус обявиха и представиха най-ефективните начини за контролиране на апетита и избягване на преяждането, обяви агенция БГНЕС.

Основното, според д-р Краус, е, че трябва стриктно да бъде следвано редовното хранене, защото пропускане на хранене е мощен провокатор на апетита.

Диетата на човек трябва да е богата на въглехидрати и протеини. В допълнение умерено количество мазнини контролира нивото на кръвната захар.

Специално внимание на хранителния режим трябва да се съблюдава, когато човек е подложен на стрес. В момент на емоционален стрес се увеличава производството на хормона кортизол, който кара мозъка на човек да смята, че организмът е гладен.

Резултатите от проучвания показват също, че щастливите и оптимистични хора ядат по-малко в сравнение с онези, които виждат света негативно.

Снимка: sxc.hu

loading...