Останете вкъщи днес, за да #ПътувамеУтре

TravelTomorrow

Оптимистична световна кампания окуражава всички туристи, че дори днес да си останем вкъщи, утре ще можем да пътуваме.

Световната организация за туризъм към ООН (UNWTO) обедини усилия с новинарския телевизионен гигант CNN International за нова мащабна инициатива, предназначена да вдъхнови хората да бъдат готови да пътуват отново.

Кампанията е наречена #TravelTomorrow (#ПътувамеУтре) и съчетава ключовото послание на специализираната агенция на ООН с креативността на телевизионния канал и изразява оптимизъм за по-светло бъдеще за глобалния туризъм и тези, които разчитат на сектора за прехраната си.

Още от началото на пандемията COVID-19, която възспря туризма по света, UNWTO подчерта важността на поставянето на общественото здраве на първо място. Посланието „Останете вкъщи днес, за да #ПътувамеУтре“ бе разпространено по целия свят, както от правителства на различни държави по света, така и от индивидуални пътешественици.

Сега, когато много туристически дестинации се стремят към облекчаване на ограниченията за пътуване, UNWTO започна партньорство с новинарския канал CNN и създаде 60-секунден клип, показващ уникалната сила на туризма, с който да вдъхнови, окуражи и обедини хората отново.

„В тези предизвикателни времена всички трябва да изпълним своята част – да останем вкъщи днес, подкрепяйки усилията на световната здравна общност в борбата срещу COVID19 – за да можем да #ПътувамеУтре (#TravelTomorrow). Но това не означава, че трябва да спрем да мечтаем за местата, до които ще пътуваме някой ден. Вълнувам се от тази нова инициатива, създадена от CNN, ценен партньор на UNWTO, да поддържаме света свързан с хората и местата, които ни чакат, когато отново можем да се насладим на радостта за пътуване – сектор, който ще бъде от решаващо значение за глобално икономическо възстановяване, единство и възможности“, каза генералният секретар на UNWTO Зураб Пололикашвили по повод кампанията в пресрелийз на UNWTO от 26 май 2020 г.

Клипът, който ще бъде излъчван CNN International и показан в социалните мрежи в официалните профили на медията, и чието излъчване ще бъде подпомогнато чрез разпространение в собствените медийни канали на UNWTO, отвежда зрителите из целия свят, напомняйки им за чудесата извън техните домове и местата, където живеят.

#TravelTomorrow цели да стимулира въображението за бъдещи пътувания, включващи приключения, бизнес, култура, семейство и приятели. Той също така насърчава солидарността и подчертава значението на всички туристи да следват указанията на Световната здравна организация (СЗО).

„Пътуванията и туризмът са един от най-засегнатите сектори в резултат на тази пандемия. Нашият ангажимент да подкрепим тази индустрия се основава на нашата работа в продължение на дълги години с UNWTO, нейните членове по света, както и с други дестинации за пътуване и туризъм. Важно е да се споделя това отговорно, но амбициозно послание със световната аудитория на CNN, като напомня на хората, че докато мнозина трябва да си останат у дома днес, те да не спират да мечтаят за това, къде искат да пътуват утре,“ казва търговският директор на CNN Рани Раад.

Източник и снимка: UNWTO