Пришълецът навлиза в кинокалоните за 9-ти път

Пришълецът: Ромул

Пришълецът отново завладява кината със смразяващата история на „Пришълецът: Ромул“.

След 3 продължения на оригиналния „Пришълецът“ на Ридли Скот от 1979 г. със Сигурни Уивър – „Пришълците“ (Aliens, 1986 г., реж. Джеймс Камерън), „Пришълецът 3“ (Alien 3, 1992 г., реж. Дейвид Финчър) и „Пришълецът: Завръщането“ (Alien Resurrection, 1997 г., реж. Жан-Пиер Жьоне); 2 предиостории, режисирани от Ридли Скот – „Прометей“ (Prometheus, 2012) и Пришълецът: Завет (Alien: Covenant, 2017), както и още 2 битки с Хищникък – „Пришълецът срещу Хищникът“ (Alien vs. Predator, 2004) и „Пришълците срещу Хищника 2 (Aliens vs. Predator: Requiem, 2007), Пришълецът се завръща в „Пришълецът: Ромул“.

„Пришълецът: Ромул“ е напълно самостоятелна история, която се развива между събитията от емблематичните първи два филма от поредицата. Запознаваме се с младия екипаж на космически кораб, който изследва най-затънтените кътчета на изоставената космическа станция „Ренесанс“, където се изправя лице в лице с най-ужасяващата форма на живот във Вселената.

Изпълненият с обрати и неочаквани (или очакваните от феновете) сцени на фона на страховит саундтрак „Пришълецът: Ромул“ е продуциаран от Ридли Скот, Майкъл Прус, Уолтър Хил. Режисьор е уругвайския майстор на ужасите Феде Алварес, познат от римейка на „Злите мъртви“ (2013) и „Не дишай“ (2013), който е съавтор и на сценария заедно с Родо Саягуес и който майсторски преплита напрежение с психологически и космически ужас. Режисьорът и сценарист умело връща поредицата към нейните корени на чист хорър, използвайки суров и реалистичен визуален стил, както и редица техники, които не са прилагани от години. Интересни подробности за творческия му подход научаваме лично от Алварес и от част от младите звезди на филма, които споделят своите впечатления за работата си по продукцията. Те също са категорични, „Пришълецът: Ромул“ включва всички неща, които обичаме във франчайза и е наистина страшен. В ролите са Кейли Спейни, Изабела Мърсед, Арчи Рено, Дейвид Джонсън, Спайк Фърн.

Бюджетът на фантастичната продукция е 80 милиона долара.

Критиката е единодушна, „Пришълецът: Ромул“ е най-добрият филм от франчайза след класиките „Пришълецът“ (1979) на Ридли Скот и „Пришълците“ (1986) на Джеймс Камерън.

На 15 август в кината неизмеримият космически ужас се завръща на големия екран, олицетворен от иконичния Ксеноморф във фантастичния хорър трилър „Пришълецът: Ромул“: