пъстърва с авокадо

Естествени източници на витамин B5

Представяме полезен списък на естествени източници с високо съдържание на пантотенова киселина, известна също като витамин B5, който помага за изграждането на клетките, поддържа правилното функциониране на централната нервна система и надбъбречните жлези.

кедрови ядки

Естествени източници на витамин B1

Представяме полезен списък на естествени източници с високо съдържание на тиамин, известен също като витамин B1, който помага за превръщането на въглехидратите в енергия. Тиаминът е важен също за поддържането на правилното функциониране на мозъка и нервната система.

жълтък

Естествени източници на витамин B4

Представяме полезен списък на естествени източници с високо съдържание на холин, известен също като витамин B4, който е добро средство за изгаряне на мазнини и ако количеството му в тялото не е достатъчно, е възможно натрупване на излишни килограми.

фъстъци

Естествени източници на витамин B3

Представяме полезен списък на естествени източници с високо съдържание на ниaцин, известен също като витамин B3, който осигурява оптималния метаболизъм и синтез на мазнини и въглехидрати, понижава лошия холестерол, триглицеридите и кръвната захар.

дроб

Естествени източници на витамин B2

Представяме полезен списък на естествени източници с високо съдържание на рибофлавин, известен също като витамин B2, който е задължителен за нормалния енергиен метаболизъм и правилното протичане на клетъчните процеси.