Храни за женски хормони


Представяме списък с храни за женски хормони.

Има храни, които стимулират производството на женски хормони в организма и са изключително полезни за жени в менопауза.

Вестник Стандарт за здравето публикува този полезен списък, който предлагамe на вашето внимание:

Зеленчуци:
зелен фасул


фасул, боб, леща, грах, брюкселско зеле, броколи, моркови, целина, лук, чесън, спанак, репички, домати, магданоз, чушки, картофи, тиква, водорасли, соя

Плодове:
череши, ягоди, ябълки, круши, пъпеш, диня, лимон, грейпфрут, фурми, кайсия, праскова, грозде, сливи

Зърнени храни:
царевица
царевица, жито, ечемик, просо, ръж, ориз

Растителни масла:
масло
слънчогледово, сусамово, маслиново, масло от пшеничен зародиш

Ядки:
орехи
орехи, бадеми, сусам

Подправки:
мента
мента, куркума, риган, бахар, кимион, ким, индийско орехче, черен пипер, червен пипер, розмарин, джинджифил

Поздравяваме всички читателки със специала колекция с песни за жената:

Снимки: sxc.hu