Веригата за бързо хранене KFC обяви, че спира продажбите на здравословното си меню, защото никой не го купувал.
KFC се отказа от намерението си да въвежда по-здравословни пилешки продукти в менюто си, защото никой не иска да ги яде.
Висш ръководител във веригата за бързо хранене разкри на конференция за общественото здраве в Англия, че този ход на компанията е „бедствие“ и с краткотраен ефект, съобщава SkyNews на 13 септември 2019 г.
Основната причина е разочароващият оборот от продажби на по-здравословния сандвич с пиле на скара Brazer, пуснат през 2011 г., на втория здравословен сандвич Rancher от 2012 г. и изтегления пилешки продукт, който излезе през 2015 г.
“Не мина блестящо добре. Опитахме и не успяхме да стартираме продукт без пържени продукти”, казва Джени Пакууд, Бранд директор на KFC за Великобритания и Ирландия.
„Не успяхме да поддържаме продажбите. Просто тези продукти не продаваха”, обоснова тя решението на фирмата.
Kentucky Fried Chicken или само KFC е американска верига ресторанти за бързо хранене, популярни в цял свят със своите сандвичи с пържено пиле, чиято главна квартира е в Луисвил, Кентъки, САЩ, основана през 1952 г.
Към септември 2019 г. KFC има 28 ресторанта на следните места в България: София (17 ресторанта), Варна (3 ресторанта), Пловдив (2 ресторанта), Бургас (2 ресторанта), автомагистрала Тракия (2 ресторанта), Слънчев бряг (1 ресторант) и автомагистрала Хемус (1 ресторант).
От екипа на Zdraven.bg не успяхме да открием здравословно меню на KFC от предлаганите в България.
Снимка на KFC: Майк Моцарт