Тибетска диета за отслабване

Публикувано на 05. Jul, 2009 от в Диети

Представяме специална тибетска диета за отслабване

Създателите на тибетската диета твърдят, че за да отслабнем, трябва да наблегнем на растителната храна и умерената консумация на белтъчини – мляко, бобови изделия и риба.

В този ред на мисли месото в тази диета е изключено. Подобно полувегетарианско меню ще позволи намаляване на приеманите мазнини, а оттук и намаляване на калориите.

Интересен е фактът, че тази диета няма нищо общо с начина на хранене на жителите на Тибет. В това сурово кътче на света изобщо не се ядят риба, морски дарове и плодове. Затова пък предпочитание се отдава на зеленчуците, месото от як, хлебните изделия и чая.

Тибетската диета продължава една седмица, в рамките на които организмът ви ще се освободи от няколко килограма. Препоръчва се по време на диетата да приемате храната на малки порции и да дъвчете продължително всеки залък.

Ето и менюто, публикувано от actualno.com:

Ден 1:
Закуска: чаша мляко и един сухар;
Обяд: 150 грама варен боб, 200 грама салата (домати, чушки, пресен лук и магданоз), зелена ябълка или портокал;
Вечеря: 250 грама салата от бяло зеле, подправена с лимонов сок, 150 грама плодове по избор и чаша минерална вода.

Ден 2:
Закуска: чаша минерална вода и голяма ябълка;
Обяд: 200 грама варена риба и 200 грама плодова салата (ябълка, круша, слива, портокал или др.);
Вечеря: 250 грама тиквички, запечени в растително масло, 3 домата, неголяма филия хляб и чаша доматен сок.

Ден 3:
Закуска: чаша мляко и 2 сухара;
Обяд: 200 грама варен фасул, 200 грама салата (домати, пресен лук, краставици и скилидка чесън), подправена с растително масло;
Вечеря: 200 грама рендосана цвекло, 2 ябълки, портокал, неголяма филия хляб, домат и една чаша доматен сок.

Ден 4:
Закуска: чаша минерална вода и неголяма филия хляб;
Обяд: 250 грама варена риба, 200 грама зеленчукова салата и чаша ябълков сок без захар;
Вечеря: 200 грама варен фасул, 200 грама рендосани сурови моркови, подправени с растително масло и чесън; чаша чай и сухар.

Ден 5:
Закуска: чаша мляко и неголяма филия хляб;
Обяд: 200 грама тънконарязано червено зеле, подправено с лимонов сок, чаша кисело мляко и 2 ябълки;
Вечеря: 200 грама варена риба, 200 грама патладжан, запечен в растително масло, в комбинация с малко моркови, филия черен хляб и чаша минерална вода.

Ден 6:
Закуска: чаша ябълков сок и един портокал;
Обяд: 200 грама рендосани моркови, подправени с растително масло; 200 грама салата (домати, чушки и пресен лук), чаша минерална вода.
Вечеря: 150 грама кашкавал, 2 сухара, 100 грама ягоди, чаша мляко или 2 чаши кисело мляко.

Ден 7:
Закуска: чаша мляко и 2 сухара;
Обяд: 250 грама варена риба, 250 грама салата от бяло зеле, подправена с лимонов сок, и чаша минерална вода.
Вечеря: 200 грама варен фасул, 100 грама кашкавал, 250 грама плодове по избор и чаша минерална вода или ябълков сок.

Представяме няколко часа музика с прочистващите звуци на пеещи тибетски купи:

Снимка: Юсел Теличи

Етикети: , , , , ,

Този сайт използва „бисквитки“ от Google за предоставяне на услугите в него, за персонализиране на рекламите и за анализ на трафика. Информацията за ползването му от ваша страна се споделя с Google. С използването на този сайт вие се съгласявате с употребата на „бисквитки“.