• витамин B5

    Естествени източници на витамин B5 (пантотенова киселина)

    Представяме полезен списък на естествени източници с високо съдържание на пантотенова киселина, известна също като витамин B5, който помага за изграждането на клетките, поддържа правилното функциониране на централната нервна система и надбъбречните жлези.

  • стриди

    Естествени източници на цинк

    Представяме полезен списък с естествени източници на цинк, който осигурява нормалното функциониране на процесите в организма и поддържа ензимната система и клетките.

  • горски плодове

    Естествени източници на витамин B17

    Представяме полезен списък на естествени източници с високо съдържание на амигдалин, известен също като витамин B17, който засилва имунитета. Колко всъщност е полезен?

  • кедрови ядки

    Естествени източници на витамин B1 (тиамин)

    Представяме полезен списък на естествени източници с високо съдържание на тиамин, известен също като витамин B1, който помага за превръщането на въглехидратите в енергия. Тиаминът е важен също за поддържането на правилното функциониране на мозъка и нервната система.

  • яйчен жълтък

    Естествени източници на витамин B4 (холин)

    Представяме полезен списък на естествени източници с високо съдържание на холин, известен също като витамин B4, който е добро средство за изгаряне на мазнини и ако количеството му в тялото не е достатъчно, е възможно натрупване на излишни килограми.

  • билки с желязо

    Естествени източници на желязо

    Представяме полезен списък на естествени източници с високо съдържание на желязо, който елемент спомага за транспортирането на кислорода и растежа на клетките.

  • фъстъци

    Естествени източници на витамин B3 (ниацин)

    Представяме полезен списък на естествени източници с високо съдържание на ниaцин, известен също като витамин B3, който осигурява оптималния метаболизъм и синтез на мазнини и въглехидрати, понижава лошия холестерол, триглицеридите и кръвната захар.

  • дроб

    Естествени източници на витамин B2 (рибофлавин)

    Представяме полезен списък на естествени източници с високо съдържание на рибофлавин, известен също като витамин B2, който е задължителен за нормалния енергиен метаболизъм и правилното протичане на клетъчните процеси.

  • витамин B9

    Естествени източници на витамин B9 (фолиева киселина)

    Представяме полезен списък на естествени източници с високо съдържание на фолиева киселина, известна също като витамин B9, която помага на клетките да се размножават и дава възможност за пълноценно развитие на червените кръвни тела.

  • слънчоглед и олио

    Естествени източници на витамин Е

    Представяме полезен списък на естествени източници с високо съдържание на витамин Е, който е мощен антиоксидант, засилва имунитета и поддържа кръвоносните съдове здрави.

  • салата миди

    Естествени източници на витамин B12

    Представяме полезен списък на естествени източници с високо съдържание на витамин B12, който е от жизненоважно значение за здравото функциониране на нервната система и за образуването на ДНК и червените кръвни клетки.

Не пропускайте: